No heipä hei! Kiitos kun tulit lukemaan Snoweja. Ladatut hiukset löytävät Xmsimsistä ja jotkut PMBD:stä. Vaatteet ovat radolasta ja Lianasimsistä.

2085354.jpg

Tämä tässä, tyttö Nina. Hän peri vanhemmiltansa heidän ison, sinisen kartanon. Nina oli niin innoissaan että juoksi jo taksiin, mistä meinasi myöhästyä. Katse taloon.

2085355.jpg

- Nyyh, Äiti ja Isi sanoi että tää on iso sininen kartano. Nyyhkäisi Nina

- Ne saavat kuulla kunniansa ! Huusi Nina täyttä kurkkua.

 

2085361.jpg

- Hei, olen Nina.

- No morroo minähä ollaa tuolta hevonkuusesta, ja minnä asua siellä kuusessa tullako sinä joskus minulle käymä. Saarnasi Simlishiläinen Posteljooni, jonka nimeä en nyt muista.

2085364.jpg

- IIK VARAS! POIS MUN HÖKKELISTÄ HETI! Nina karjui.

- Enhän minä ole varas, minä toin sinulle ilmaisen tietokoneen, virukset kaupan päälle! Hah. Sanoi Rob.

- Ai jaa, anteeks, lähe mun talosta.Nina sanoi.

2085382.jpg

Eihän tuo mies lähtenyt, tuli taloon ostettua Maalausvälineet.

Lähe tai mä kutsun poliisin! Nina huusi.

- En lähde, tai joo.

2085398.jpg

Sitten Nina soi paahdettujaleivonnaisia.

- Nam!

Miehiä ei näkynyt, pelkkiä naisia vain.

2085400.jpg

- Moi, saisinko kyydin Stadiin ?

- Juu, kyllä onnistuu. Sanoi nuoren tytön ääni

- Mutta mihkä ?

- Ööh, johki klubille. Sanoi Nina.

- Okei, taksi hakee teidät hetken kuluttua.

2085412.jpg

Taksi tööttäili pihalla ja Nina juoksi taksiin.

- Minne matka ?

- Klubille. Nina sanoi.

- Okei. Kuski sanoi.

Nina astui taksiin ja odotti.

2085418.jpg

Nina tanssi klubilla yksin, koska siellä ei ollut muita, hän odotti ja odotti, mutta miehiä ei näkynyt.2085421.jpg

Sitten se tapahtui, hän näki unelmiensa miehen, ensiksi juttu ei luistunut, mutta kun odoteltiin, Retu suostui Ninan kanssa treffeille.

2085423.jpg

Juttelu johtaa ....

2085432.jpg

Flirttailuun, flirttailu johtaa ...

2085435.jpg

Suuteluun, aamuun asti kaksikko suuteli, halaili ja hieroi toisiaan selästä.

- Muru, tulisitko kutemaan mun kanssa meille ?

- Tulisin, mutta minulla on töitä, soitellaan.

Aww <3 tää on niin söpö kuva.

2085440.jpg

Voi ei, toi kääkkä on täällä!

- Tyttö kulta, heti arkiasu päälle tai tämä muori suuttuu, heti! Kurjenkaula kirkui.2085449.jpg

Myös tämä ukkeli tuli nähtyä. Nina meni juttelemaan ja Flirttailemaan, mitenkä Ninan käy ? Lue seuraava osa!